اخبار های جدید افغانستان - عناوین مهم روزنامه های امروز صبح کابل تصاویر خبرگزاری شیعیان افغانستان Afghanistan Shia News Agency - القاعده و داعش در افغانستان نیستند/ خواستار روابط خوب با همه کشورها هستیم.

اخبار های جدید افغانستان - عناوین مهم روزنامه های امروز صبح کابل تصاویر خبرگزاری شیعیان افغانستان Afghanistan Shia News Agency - القاعده و داعش در افغانستان نیستند/ خواستار روابط خوب با همه کشورها هستیم.. فرمانده کل ارتش از مرز دوغارون بازدید کرد. آخرین اخبار از سراسر افغانستان. رسانه‌های روس امروز، یکشنبه اعلام کردند، شورای انتقالی جدیدی اداره کشور را بعد از خروج اشرف غنی از کشور برعهده می‌گیرد. به گزارش ایسنا، به نقل از. Breaking news, sports and politics today in afghanistan | tolonews.

هشت صبح ۲۱ سرطان ۱۴۰۰. اخبار روز سیاسی ایران و جهان. تماس تلفنی پوتین با همتای تاجیک خود در خصوص افغانستان. داعش در افغانستان علاوه بر هدف قرار دادن مواضع نیروهای اردوی ملی و حملات تروریستی به مناطق ملکی با دیگر گروه‌های شبه نظامی حاضر در کشورمان بخصوص طالبان درگیری‌های فراوانی داشته است. رسانه‌های روس امروز، یکشنبه اعلام کردند، شورای انتقالی جدیدی اداره کشور را بعد از خروج اشرف غنی از کشور برعهده می‌گیرد.

محور مدیریت جنگ در افغانستان Youtube
محور مدیریت جنگ در افغانستان Youtube from i.ytimg.com
خط و نشان روسیه برای طالبان: آکانیوز ،اخبار ,حوادث ,روزنامه ,فال ,سرگرمی,اخبار خبرگزاری ها اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها. عواقب سنگینی در انتظارتان خواهد بود. تماس تلفنی پوتین با همتای تاجیک خود در خصوص افغانستان. اخبار روزانه افغانستان و جهان ، مقالات ، گفتگو ، گزارش، عکس، نرخ مواد غذایی و دلار، هواشناسی. اخبار روز سیاسی ایران و جهان. طالبان موفق به سیطره بر اکثر مناطق شهرستان صیاد شده و با عبور از مرکز این شهرستان به شهر سرپل نزدیکتر شده. القاعده و داعش در افغانستان نیستند/ خواستار روابط خوب با همه کشورها هستیم.

انتصابات جدید در ارتش افغانستان در سایه پیشروی‌های طالبان.

آخرین اخبار از درگیری‌های طالبان و ارتش افغانستان، ۲۳ خرداد ۱۴۰۰; انتصابات جدید در ارتش افغانستان در سایه پیشروی‌های طالبان. جدید ترین اخبار و تحولات افغانستان را در وبسایت روزنامه افغانستان دنبال کنید. صحبت‌های جدید رئیسی درباره آمریکا، بازسازی سوریه، تحولات افغانستان کدخبر: اخبار روزانه افغانستان و جهان ، مقالات ، گفتگو ، گزارش، عکس، نرخ مواد غذایی و دلار، هواشناسی. شهروندانی افغانستانی که با نیروهای کانادا در افغانستان طی سال‌های اخیر همکاری کرده‌اند نیز شامل این. طالبان 22 نیروی ویژه افغانستان را اعدام کرد. القاعده و داعش در افغانستان نیستند/ خواستار روابط خوب با همه کشورها هستیم. سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو، گزارش‌های تصویری و داده نمای ها، کاریکاتور ها را به خواننده گان. تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا. در سایت اخبار جدید موثق ترین اخبار ایران و جهان و به روزترین و جدیدترین اخبار را می توان پیگیری. یک منبع معتبر دولتی تأیید کرد که ژنرال سمیع سادات به‌ عنوان فرمانده نیروهای عملیات ویژه تعیین شده‌ است. به گزارش ایسنا، به نقل از.

سفارت ایالات متحده امریکا در افغانستان، تصرف شهرها توسط طالبان را محکوم می کند ترکیه و چالش موج جدید آوارگان. مذاکرات جدی صلح به زودی آغاز می‌شوند. به گزارش ایسنا، به نقل از. افغانستان را از دست ندهید.

Afghanistan New Sports News تازه ترین اخبار ورزشی افغانستان پست ها فیس بوک
Afghanistan New Sports News تازه ترین اخبار ورزشی افغانستان پست ها فیس بوک from lookaside.fbsbx.com
شهروندانی افغانستانی که با نیروهای کانادا در افغانستان طی سال‌های اخیر همکاری کرده‌اند نیز شامل این. آکانیوز ،اخبار ,حوادث ,روزنامه ,فال ,سرگرمی,اخبار خبرگزاری ها اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها. یک منبع معتبر دولتی تأیید کرد که ژنرال سمیع سادات به‌ عنوان فرمانده نیروهای عملیات ویژه تعیین شده‌ است. فرمانده کل ارتش از مرز دوغارون بازدید کرد. یورونیوز در پخش زنده، آخرین اخبار مربوط به سیاست، اقتصاد و امور مالی را در اختیار شما قرار می‌دهد. گروه روزنامه های افغانستان شامل دو روزنامه پیشتاز در سطح کشور بوده و با کیفیت عالی در شهر کابل به نشر می رسد گروه روزنامه های افغانستان در نظر دارد تا به عنوان روزنامه های پیشگام و ملی، حوزه فعالیت خود را در سطح ولایات. سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در مورد تاثیرات خشونت و جنگ های گسترده اخیر در افغانستان، بر زنان و کودکان. سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو، گزارش‌های تصویری و داده نمای ها، کاریکاتور ها را به خواننده گان.

اخبار روزانه افغانستان و جهان ، مقالات ، گفتگو ، گزارش، عکس، نرخ مواد غذایی و دلار، هواشناسی.

هشت صبح ۲۱ سرطان ۱۴۰۰. سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری سرویس افغانستان را در خبرگزاری تسنیم دنبال کنید شهروندانی افغانستانی که با نیروهای کانادا در افغانستان طی سال‌های اخیر همکاری کرده‌اند نیز شامل این. یورونیوز در پخش زنده، آخرین اخبار مربوط به سیاست، اقتصاد و امور مالی را در اختیار شما قرار می‌دهد. جزئیات تازه از روند خروج آمریکا؛ چه مقدار بار از افغانستان خارج شده است. مطالعات جدید پوهنتون براون نشان می. تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا. داعش در افغانستان علاوه بر هدف قرار دادن مواضع نیروهای اردوی ملی و حملات تروریستی به مناطق ملکی با دیگر گروه‌های شبه نظامی حاضر در کشورمان بخصوص طالبان درگیری‌های فراوانی داشته است. اخبار روزانه افغانستان و جهان ، مقالات ، گفتگو ، گزارش، عکس، نرخ مواد غذایی و دلار، هواشناسی. اخبار روز سیاسی ایران و جهان. هیچ یک از اخبار جهان و خبرهای فوری را از دست ندهید. فرمانده کل ارتش از مرز دوغارون بازدید کرد. وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرده که سه مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ولایت هرات در نزدیکی مرز با ایران.

شهروندانی افغانستانی که با نیروهای کانادا در افغانستان طی سال‌های اخیر همکاری کرده‌اند نیز شامل این. اخبار افغانستان , اخبار جهان, ویدیو, عکس, گزارش, مقالات, هواشناسی, نرخ اسعار. انتصابات جدید در ارتش افغانستان در سایه پیشروی‌های طالبان. مذاکرات جدی صلح به زودی آغاز می‌شوند. بیش از ۱۰۰۰ نظامی افغان به تاجیکستان پناه بردند.

خبر های جدید افغانستان 2021 Youtube
خبر های جدید افغانستان 2021 Youtube from i.ytimg.com
آخرین اخبار از درگیری‌های طالبان و ارتش افغانستان، ۲۳ خرداد ۱۴۰۰; ترکیه و چالش موج جدید آوارگان. شهروندانی افغانستانی که با نیروهای کانادا در افغانستان طی سال‌های اخیر همکاری کرده‌اند نیز شامل این. با این همه دسترسی به منابع موثق و قابل اعتماد کار چندان راحتی نیست. افغانستان را از دست ندهید. داعش در افغانستان علاوه بر هدف قرار دادن مواضع نیروهای اردوی ملی و حملات تروریستی به مناطق ملکی با دیگر گروه‌های شبه نظامی حاضر در کشورمان بخصوص طالبان درگیری‌های فراوانی داشته است. سیاست ایران در حمایت از صلح و ثبات در افغانستان ادامه خواهد شد. هیچ یک از اخبار جهان و خبرهای فوری را از دست ندهید.

وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرده که سه مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ولایت هرات در نزدیکی مرز با ایران.

فرمانده کل ارتش از مرز دوغارون بازدید کرد. آقای کرزی از حکومت افغانستان و طالبان می خواهد که فرصت های کنونی برای صلح را از دست ندهند. Breaking news, sports and politics today in afghanistan | tolonews. داعش در افغانستان علاوه بر هدف قرار دادن مواضع نیروهای اردوی ملی و حملات تروریستی به مناطق ملکی با دیگر گروه‌های شبه نظامی حاضر در کشورمان بخصوص طالبان درگیری‌های فراوانی داشته است. سوالات تکراری در مورد انتقال ویزای خاص مهاجرت افغانستان; آخرین اخبار از درگیری‌های طالبان و ارتش افغانستان، ۲۳ خرداد ۱۴۰۰; مطالعات جدید پوهنتون براون نشان می. عواقب سنگینی در انتظارتان خواهد بود. اخبار روز سیاسی ایران و جهان. جانسون و اشرف‌غنی درباره آینده صلح در افغانستان گفت و. با این همه دسترسی به منابع موثق و قابل اعتماد کار چندان راحتی نیست. تصاویر سوررئال در افغانستان/سرعت تغییر مظاهر در کابل با ورود طالبان. سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری سرویس افغانستان را در خبرگزاری تسنیم دنبال کنید

Posting Komentar

0 Komentar

Ad Code